Συχνές ερωτήσεις

Οι τιμές και οι διαθέσιμες κατηγορίες εισιτηρίων ποικίλλουν ανάλογα με την εκδήλωση. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές στην ανακοίνωση κάθε εκδήλωσης.

Ναι, συνήθως προσφέρονται έκπτωση για φοιτητές, συνταξιούχους, άνεργους και παιδιά. Οι σχετικές πληροφορίες για τις προϋποθέσεις εφαρμογής τους παρέχονται από τους διοργανωτές της εκάστοτε εκδήλωσης.

Οι ημερομηνίες και οι ώρες των εκδηλώσεων διαφέρουν ανάλογα με το πρόγραμμα κάθε εκδήλωσης και αναγράφονται στις σχετικές πληροφορίες της κάθε εκδήλωσης.

Οι πληροφορίες για τον τόπο διεξαγωγής της εκδήλωσης παρέχονται στην πλατφόρμα μας και αναγράφονται στο εισιτήριό σας.

Αφού ολοκληρώσετε την αγορά, θα ανακατευθυνθείτε στη σελίδα επιβεβαίωσης παραγγελίας. Τα εισιτήριά σας θα αποσταλούν σε μορφή PDF στο email που έχετε δηλώσει, και μπορείτε να τα εκτυπώσετε ή να τα έχετε σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό σας για είσοδο στην εκδήλωση.

Ναι, συνήθως προβλέπεται διαδικασία επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης.

Όχι, δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η αλλαγή ή η ακύρωση της κράτησής σας. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Για την είσοδο στην εκδήλωση, απαιτείται η επίδειξη του εισιτηρίου σας και ενός έγκυρου εγγράφου ταυτοποίησης, το οποίο θα ελέγχεται από το προσωπικό στην είσοδο.

Σε ορισμένες εκδηλώσεις υπάρχει περιορισμός ηλικίας. Αυτές οι πληροφορίες συνήθως αναφέρονται στην πλατφόρμα μας και στο εισιτήριο σας.

Η προπώληση των εισιτηρίων συνήθως ολοκληρώνεται πριν από την καθιερωμένη ώρα έναρξης της εκδήλωσης. Οι λεπτομέρειες σχετικά με την προθεσμία κλεισίματος της προπώλησης καθορίζονται από τον διοργανωτή και παρέχονται στη σελίδα της εκδήλωσης.

Η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένης θέσης για μια εκδήλωση διαφέρει ανάλογα με τον χώρο και τον διοργανωτή. Οι σχετικές πληροφορίες εμφανίζονται στη σελίδα της εκδήλωσης.

Η πλατφόρμα μας διαθέτει προηγμένα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων και τη διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Η επιπλέον χρέωση που αναφέρεται, ονομάζεται Προμήθεια και αφορά την παροχή της υπηρεσίας για τη χρήση της πλατφόρμας πώλησης εισιτηρίων. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα βρείτε την απόδειξη στο checkout.

Εάν δεν έχετε λάβει τα εισιτήριά σας στο email, πρώτα ελέγξτε το φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας και ελέγξτε την ορθότητα της διεύθυνσης email που καταχωρήσατε κατά την αγορά των εισιτηρίων σας. Αν δεν εντοπίσετε τα
εισιτήριά σας, επικοινωνήστε μαζί μας παρέχοντας τον κωδικό παραγγελίας σας.

Αν έχετε χάσει τα εισιτήριά σας, μπορείτε να τα ανακτήσετε εάν διαθέτετε τον κωδικό παραγγελίας και το email που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, παρέχοντας τα στοιχεία της αγοράς σας.

Τα επίσημα σημεία πώλησης εισιτηρίων για κάθε εκδήλωση καθορίζονται αποκλειστικά από τους διοργανωτές και αναγράφονται κάτω από τις πληροφορίες της εκάστοτε εκδήλωσης στη πλατφόρμα μας. Συνεπώς, η TicketBOX δεν φέρει καμία ευθύνη για εισιτήρια που αγοράζονται εκτός του επίσημου δικτύου της. Τα εισιτήρια που προέρχονται από άλλες πηγές παρέχονται χωρίς καμία εγγύηση ως προς την ορθότητα και την ακρίβειά τους.